Friday, November 26, 2004

لڑکیاں لڑکوں جیسی نہیں ؟

ایسا کیوں سوچتے ہیں کہ اگر لڑکا اور لڑکی میں دوستی ہو تو اسکی وجہ صرف سیکس یا شادی ہے ـ کیوں کہ جب اپنی دوست کو ’’گرل فرینڈ‘‘ کے جملے سے مخاطب کیا تو کہتی ہے کہ دوسری مرتبہ اسے اپنی گرل فرینڈ مخاطب کر رہا ہوں ـ پھر جب اس سے پوچھا کہ اس میں برا کیا ہے؟ کیا تجھ کواپنی ’’بوائے فرینڈ‘‘ کہوں؟ اسکے جواب میں کہتی ہے کہ برا مت ماننا، تمہاری مرضی جو چاہو مجھے کہہ سکتے ہو ـ مگر پوچھا کہ پہلے بتا، تو نے ایسا کیوں کہا کہ میں تجھے دوسری دفعہ اپنی گرل فرینڈ کہہ رہا ہوں ـ اس کا جواب دیئے بغیر بات چیت کا موضوع ہی بدل دیا ـ گھر آکر سوچا کیا لڑکے صرف لڑکوں سے اور لڑکیاں صرف لڑکیوں سے دوستی کے لئے مستحق ہوتے ہیں؟ لڑکا لڑکی آپس میں دوست نہیں بن سکتے؟ اگر لڑکا اور لڑکی دوست کی طرح سرعام ہنسی مذاق کریں یا کہیں پارک میں بیٹھے باتیں کریں تو دیکھنے والوں کی آنکھ میں کانٹا چبھتا ہے اور یقین کریں گے کہ دونوں میں کچھ چکر ہے ـ اب تک دفتروں میں کئی لڑکیوں کیساتھ کام کرتے کبھی ایسا محسوس نہیں ہوا کہ لڑکیاں ہم لڑکوں سے کمتر ہیں ـ لڑکیاں فطرتا شرمیلی ہوتی ہیں جب دفتر میں انکے ساتھ کھل کر دوستانہ بات چیت یا ہنسی مذاق کرتا ہوں تو لڑکیاں بھی گلچھڑے اڑانے میں کچھ کم نہیں ـ کام کے دوران آپس میں ہنسی مذاق تو ہوتا ہی رہتا ہے کبھی لڑکیاں مجھے کرسی پر سے گرا دیتیں اور بدلے لینے کیلئے خود انکے بیٹھنے سے پہلے کرسی کھینچ لیتا تھا ـ ہنسی مذاق کی بھی حد ہوتی ہے کئی دفعہ نوبت ہاتھا پائی تک ہوگئی تھی لڑکیوں نے مذاق سے ہو یا غصے سے کئی بار مجھ پر ہاتھ بھی صاف کیا مگر ایسا کبھی نہیں ہوا کہ بدلے میں ان پر ہاتھ اٹھا دیا کیوں کہ لڑکیوں پر ہاتھ اٹھانا پسند نہیں ہے لیکن جواب میں کہہ دیتا کہ کسی دن غصہ آگیا تو لڑکیوں کو لڑکا سمجھ کر مکّے ماروں گا اور اٹھاکر زمین پے پٹک دوں گا اور اس وقت یہ نہیں سمجھوں گا کہ لڑکی سے لڑائی کر رہا ہوں ـ ایک لڑکی نے صاف کہہ دیا تھا کہ اگر اسکے ساتھ مار پیٹ کرنی ہے تو مجھے باقاعدہ کنگفو سیکھ کر آنا ہوگا ـ عورت اور مرد میں جنسی فطرتوں کے علاوہ دوسرا کوئی فرق نہیں ہے ـ لڑکے اور لڑکیاں ایک ساتھ کرکٹ اور کبڈی کھیل سکتے ہیں اگر وہ اپنی جنسی سوچ اپنے تکیے کے نیچے ہی رکھ کر آئیں! ـ مجھے پسند نہیں کہ لڑکیوں سے صرف جنسی خواہشات کیلئے دوستی ہو حالاں کہ مجھ میں سو فیصد مردانہ خواہشات ہیں، لڑکا ہونے کے باعث لڑکیوں کو دیکھ فطری طور پر منہ سے لعاب بھی ٹپکتا ہے اس کا مطلب یہ نہیں کہ بدمعاش ہوں مگر اتنا زیادہ شریف بھی نہیں جتنی ضرورت ہے ـ

Post a Comment