Friday, December 03, 2004

میرا اردو بلاگ

مجھے اردو میں بلاگ لکھنا، اردو میں ٹائپنگ کرنا بہت اچھا لگتا ہے ـ میرے جان پہچان والے سب کے سب انگریزی ہی میں بلاگ لکھتے ہیں اور ہمیشہ مجھ پر دباؤ بھی ڈالتے ہیں کہ اپنے بلاگ پر انگریزی میں بھی لکھا کروں کیوں کہ جو بھی میرے بلاگ پر وزٹ کرتا ہے، پہلی بات تو اردو پڑھنا نہیں آتا، اگر کسی کو اردو پڑھنا بھی آتا ہے تو اردو فونٹ ڈاؤن لوڈ کرکے پڑھنا انکے لئے مسئلہ ہے ـ میں تو یہی چاہتا ہوں کہ کوئی میرے بلاگ کو پڑھ نہ سکے تاکہ میں اپنے دل کی بھڑاس اردو الفاظوں کے ساتھ ادا کرسکوں ـ اگر کوئی دور دراز رہنے والے جو میری جان پہچان کے نہ ہوں اور میرے بلاگ کو پڑھ لیں تو مجھے کوئی اعتراض نہیں ـ میرے ساتھ رہنے والے ساتھیوں کا شکر گذار ہوں کہ اگر انہیں اردو پڑھنا آتا تو میرے بلاگ کو پڑھنے کے بعد یا تو میرا مذاق اڑاتے یا پھر سوالات کی بوچھاڑ کردیتے کہ ایسا کیوں لکھ دیا اور میں انکی نظروں میں برا ہوجاتا ـ شروع میں انگریزی بلاگ لکھا کرتا تھا تو چند مہذب دوستوں کو میرے الفاظوں پر اعتراض تھا، اب صرف اردو میں ہی بلاگ لکھا کروں گا کیوں کہ اردو میری ماں کی زبان ہے ـ
Anonymous Anonymous said...

Hello.... all of posts is very nice .... but

Regards: Aysha

December 06, 2004 4:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

Don't worry friend, always I want to read your urdu posts.
S.M. Yahya

December 08, 2004 11:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Salam alaikum.... good work with urdu font, i am interesting to read your all posts.... me: Shaukat aziz from Krachi, Pakistan. No reason you are Indian and i am Pakistani, after reading your posts i feel you are open minded and good thinking men.... keep writing, always i am waiting for your new posts.

December 08, 2004 11:42 PM  

Post a Comment