Tuesday, December 21, 2004

نشہ

بہت ساری نشہ آور چیزیں ٹرائی کرچکا ہوں بیڑی، سگریٹ، شراب، پان، پان پراگ، گانجہ، شیشہ وغیرہ اور کئی دفعہ پٹھانوں سے نسوار بھی مانگ کر کھالیا مگر اب تک کسی بھی نشے کی عادت نہیں ـ دوستوں کیساتھ شوقیہ سگریٹ پیتا ہوں، جب کبھی ڈسکو یا نائٹ کلب جاتا ہوں تو تھوڑی سی بیئر ضرور پیتا ہوں اور ایک دفعہ تھوڑی سی وہسکی کیا پی لیا کہ میری تو جان ہی نکل گئی تھی ـ فی الحال ایک آوارہ دوست سے روزانہ تھوڑا تھوڑا پان مسالہ مانگ کر کھا رہا ہوں اگر ایک دن یہ آوارہ دوست مجھے نہ ملا تو ایسا محسوس ہوتا ہے جیسے آج ایک ضروری کام بھول گیا ـ ویسے مجھے نشہ کرنا یا نشے میں رہنا بالکل پسند نہیں اور مجھے سگریٹ کے دھوئیں اور بدبو سے بہت تکلیف ہوتی ہے، ہاں خوشبو کیلئے پان مسالے کے چار قطرے منہ میں رکھ لیتا ہوں ـ

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

ٹائپنگ
ٹیکسٹائل
بال
’فارمولہ ون‘
مسافر
جیون
کھانا
روبوٹ کی شرارت
اندھیرے میں خدا
قصے کہانیاں

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters