Tuesday, December 21, 2004

جو بھی ہو

میں مانتا ہوں موٹا پا ایک بیماری ہے، موٹا پا صحت کیلئے مضر ہے اور موٹاپے سے انسان بہت جلد مرجاتا ہے مگر میں کیا کروں کھانے کا اتنا شوقین ہوں کہ اپنے موٹاپے کی طرف توجہ ہی نہیں دیتا اگر دیتا بھی ہوں تو خود جواب بھی رکھتا ہوں ’’جو بھی ہوگا دیکھا جائے گا‘‘ـ مجھے یہاں عام ہوٹلوں کے کھانے پسند نہیں، صبح کو چائے کے ساتھ چیز کھاتا ہوں، دوپہر میں آلو کے چپس اور کیک کیساتھ جوس پیتا تھا مگر اب باقاعدہ کھانا کھا رہا ہوں ـ رات میں برگر اور شورما کھانے کے بعد سونے سے پہلے دودھ پیتا ہوں ـ ہر دو دن میں ایک بار پیٹزاہٹ یا پھر کے ایف سی ریسٹورنٹس میں کھاتا ہوں ـ اسکے علاوہ دوسری بہت ساری تیل والی غذائیں، کیک اور چاکلیٹ وغیرہ خوب کھاتا ہوں ـ دوست مجھے موٹو کہتے تھے تو بہت غصّہ آتا تھا مگر اب نہیں، کیوں کہ موٹو کہہ کر چھیڑنے والوں کی طرف توجہ ہی نہیں دیتا ـ دوست کہتے ہیں: ’’شعیب کو دیکھو کھاتا پیتا ہمیشہ خوش رہتا ہے، اسے ذرا بھی ٹینشن نہیں‘‘ ـ میں بھی یہی چاہتا ہوں کیونکہ مجھے ٹینشن لینا پسند نہیں اور جب بھی ٹینشن ہو خوب کھاتا ہوں اور جب غصّہ آتا ہے تب بھی خوب کھاتا ہوں، مجھے ہمیشہ کھاتے پیتے خوش رہنا پسند ہے ـ کل جو ہوگا اچھا ہی ہوگا ـ

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

بچ گیا
حسینہ
چائنیز
ننھے منے
بیچاریاں
پڑوسی
ہیلپ
نشہ
ٹائپنگ
ٹیکسٹائل

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters