Tuesday, December 21, 2004

پوسٹ

یوں تو روزانہ اپنے بلاگ کیلئے کچھ نہ کچھ لکھتا ہی رہتا ہوں پھر دس بارہ پوسٹ لکھنے کے بعد ہی اپنے بلاگ پر پوسٹ کرتا ہوں ـ اگر روزانہ آفس میں بیٹھے انٹرنیٹ پر اپنے بلاگ کو براؤس کرتا رہوں تو آئی ٹی منیجر میرے اس بلاگ کو بھی بلاک کردے گا پھر مجھے باہر کسی سائبر کیفے میں جاکر پوسٹ لکھنی پڑے گی ـ چوں کہ جمعہ کے دن کمپنی کو چھٹی ہے سوائے ہمارے پروڈیکشن ڈیپارٹمنٹ کے، اس ڈیپارٹمنٹ میں کام کرنے والوں کی چھٹی اتوار کو ہے اور جمعہ کا دن آئی ٹی ڈیپارٹمنٹ بھی بند رہتا ہے سوائے سرور کے ـ تو میرے لئے جمعہ کا دن غنیمت ہے، جمعہ کا پورا دن دفتر میں بیٹھے انٹرنیٹ میں گھسا رہتا ہوں مگر ای میل چیک کرنا ہو یا چیٹنگ سائبر کیفے کو جانا پڑتا ہے کیوں کہ کمپنی میں ذاتی مفادات کے تمام سائٹوں کو آئی ٹی منیجر نے بلاک کردیا ہے ـ اسی لئے ایک ساتھ دس بارہ پوسٹوں کو صرف جمعہ کے دن ہی اپلوڈ کرتا ہوں ـ تمام مضامین نوٹ پیڈ میں ٹائپ کرنے کے بعد ہفتے میں ایک بار جمعہ کے دن پوسٹ کرتا ہوں ـ اس دفعہ بہت ساری پوسٹ اپلوڈ کر رہا ہوں جو پچھلے دو ہفتوں سے لکھ رہا ہوں ـ

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

جو بھی ہو
بچ گیا
حسینہ
چائنیز
ننھے منے
بیچاریاں
پڑوسی
ہیلپ
نشہ
ٹائپنگ

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters