Friday, December 24, 2004

سنڈے ایڈیشن

انگریزی ہو یا اردو اخبار، ہر سنڈے ایڈیشن میں گھسے پٹے یا پرانے لطیفے شائع کر رہے ہیں اور میں نوٹ کر رہا ہوں یہ سلسلہ تقریبا چار یا پانچ سالوں سے چل رہا ہے اس سے پہلے اخبارات کے سنڈے ایڈیشنوں میں مزیدار چٹ پٹے اور نئے نئے لطیفے شائع ہوتے تھے ـ ایک اخبار کے سنڈے ایڈیشن میں جو لطیفے پڑھتا ہوں وہی لطیفے دوسرے کسی اخبار میں دو ہفتوں بعد پڑھنے کو ملتے ہیں ـ ویسے مجھے میگزینس، رسالے یا ماہنامے وغیرہ پڑھنے کی عادت نہیں اگر پڑھتا بھی ہوں تو وہی جو من کو بھائے یعنی کہ لطائف، نئی ٹیکنالوجی یا پھر معلومات وغیرہ ـ میں جس اخبار میں کام کرتا تھا، وہاں بھی سنڈے ایڈیشن کے لطیفے کسی دوسرے اخبار یا رسالے سے کاپی کرکے شائع کرتے تھے ـ کسی بھی اخبار کے سنڈے ایڈیشن میں بچوں کا ایڈیشن، فلم ایڈیشن، ایڈوینچرس اور معلوماتی مضامین کے علاوہ کارٹونس پسند ہیں ان صفحات کو چھوڑ کر باقی کا اخبار میرے لئے بیکار ہے ـ

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

Buhaira Corniche - Evening view
پوسٹ
جو بھی ہو
بچ گیا
حسینہ
چائنیز
ننھے منے
بیچاریاں
پڑوسی
ہیلپ

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters