Friday, December 31, 2004

شوق

کتابیں پڑھنے کا بالکل شوق نہیں اور نہ ہی شعر و شاعری میں دلچسپی ہے، شاعروں سے چڑ ہوتی ہے اور شاعروں کے قریب بھی نہیں جاتا اور کوئی دوست جو شاعر نہیں پھر بھی شاعری کا شوق رکھتا ہے تو اس سے بھی دور رہتا ہوں ـ ہاں دنیا بھر کے اخبارات پڑھنے کا شوق ہے اسکے علاوہ بچوں کی کہانیاں اور کامِکس پڑھنے میں دلچسپی رکھتا ہوں ـ میرے خیال میں افسانے اور جاسوسی ناولس کے شوقین کا دماغ ساتویں آسمان پر ہوتا جو اپنے آپ کو بہت کچھ سمجھتے ہیں مگر کرتے کچھ نہیں، اسی لئے میں نے کبھی نہ تو افسانے پڑھے اور نہ ہی جاسوسی ناول ـ مجھے خط لکھنا پسند نہیں ویسے خط لکھنا آتا بھی نہیں ویسے بہت سارے خطوط وصول ہوئے مگر کسی کو جواب نہیں دیا ـ اپنے بلاگ کیلئے بہت کچھ لکھ لیا یہی میرے لئے بہت بڑی بات ہے، اردو میں ٹائپنگ کرتے وقت بہت اچھا لگتا ہے اسی لئے اس شوق کو پورا کرتے ہوئے اپنے بلاگ کیلئے زیادہ سے زیادہ لکھنے کی کوشش کرتا رہتا ہوں ـ

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

شعیب
ایک اور
انوکھی جہالت
میک اپ
ٹریفک
سنڈے ایڈیشن
Buhaira Corniche - Evening view
پوسٹ
جو بھی ہو
بچ گیا

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters