Friday, January 14, 2005

عینک

میری نظر کمزور ہرگز نہیں، پھر بھی گذشتہ آٹھ سالوں سے چشمے کے بغیر کمپیوٹر کی اسکرین کو نہیں دیکھ سکتا اور جس دن اپنا چشمہ گھر بھول کر آگیا تو دفتر میں چشمے کے بغیر کمپیوٹر پر کچھ بھی کام نہیں کرسکتا ـ اب تو عینک میری روزی روٹی بن گئی ہے کیوں کہ کمپیوٹر کے سوا میرے پاس دوسرا کوئی ہنر نہیں اور چشمے کے بغیر کمپیوٹر چلا نہیں سکتا ـ ہاں چشمے کے بغیر کاغذ پر لکھے باریک سے باریک حروفوں کو پڑھ سکتا ہوں، چشمے کے بغیر اندھیرے میں تھوڑا بہت نظر بھی آجاتا ہے مگر چشمے کے بغیر نہ تو سنیما جاسکتا ہوں، نہ ٹی وی دیکھ سکتا ہوں اور نہ ہی کمپیوٹر کی اسکرین کو گھور سکتا ہوں ـ میرا کام کمپیوٹر پر فیشن گرافک ڈیزائننگ کا ہے جو بہت ہی احتیاط سے کرنا پڑتا ہے اور اس کام کیلئے چشمہ بہت ضروری ہے ـ
Anonymous Anonymous said...

ڈیئر قدیر احمد، آپ کا شکریہ کہ تحریریں معیاری نہ ہونے کے باوجود میرے بلاگ ہر اپنا قیمتی صرف کیا مگر آپکے بلاگ پر تمام تحریریں کافی دلچسپ اور معلومات سے بھر پور ہیں ـ آپ تو چھپے رستم نکلے زبردست اور خوبصورت بلاگ بنالیا اور مجھے خبر ہی نہیں ـ شاید کہ مٹھائی تقسیم ہوچکی ہو، چونکہ آپکے بلاگ پر پہلی بار آیا، چلئے اب مجھے بھی مٹھائی کھلائیے ـ

March 07, 2005 8:10 PM  

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

جئے ہند
خوش آمدید
شیطان
ہجڑے
بنگلور
برف
تحفہ
آئس کریم
جاپانی
ٹیکسی ڈرائیور

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters