Friday, January 14, 2005

میکنٹوش

عرصہ ہوگیا ایپل میکنٹوش پر سوار ہوئے، اب بھی مشکل نہیں آپریٹ کرسکتا ہوں کیوں کہ ملٹی میڈیا کاپورا ڈپلومہ ایپل میکنٹوش پر ہی سیکھا ہے ـ ویسے گرافک کے کاموں کیلئے بہترین سسٹم ایپل میکنٹوش ہی ہے مگر پی سی میں بھی کوئی برائی نہیں، گرافک اور ملٹی میڈیا کے سارے کام و کاج ایپل میکنٹوش پر ہی اچھے لگتے ہیں ـ فی الحال ہم دوستوں میں لیپ ٹاپ خریدنے کا جنون سوار ہے، دوستوں کی خواہشیں صرف پی ٹو اور پی تھری حیثیت والی ہیں، اچھا ہے اور سستا بھی اور میرے دوستوں کیلئے ایک صحیح چیز ہے مگر میرے لئے نقصان ہے ـ کیوں کہ میں ملٹی میڈیا گرافک ڈیزائنر ہوں اور پی ٹو یا پی تھری میرے کچھ کام کا نہیں مجھے تو باقاعدہ ایپل میکنٹوش کا لیپ ٹاپ چاہئے اور یہ صرف مہنگا ہی نہیں بہت مہنگا ہے میری حیثیت سے بھی بہت زیادہ ـ مگر امید ہے ایپل میکنٹوش کا لیپ ٹاپ ضرور سے خریدوں گا کیوں کہ یہ لیپ ٹاپ میری ضرورت ہے ـ

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

فلاش
بلوتوتھ
عینک
جئے ہند
خوش آمدید
شیطان
ہجڑے
بنگلور
برف
تحفہ

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters