Friday, January 14, 2005

بالی ووڈ

چند لوگوں کی اداکاری مجھے بہت پسند ہے، چاہے وہ اپنی ذاتی زندگی میں جیسے بھی ہوں مگر پردے پر انکی اداکاری بڑے غضب کی اور بالکل اصل زندگی سے مشابہ رکھتی ہے، مردوں میں پریش روال، منوج باجپائی، عرفان پٹھان، امیتابھ بچن، نانا پاٹیکر، اوم پوری، قادر خان، انوپم کھیر اور سنجے دت کو زبردست اور صحیح اداکاروں میں شمار کرتا ہوں ویسے عامر خان بھی ٹھیک ہے ـ عورتوں میں تمام خوبصورت اداکارائیں مجھے پسند ہیں لیکن اداکاری کے میدان میں شبانہ اعظمی، کاجول، ارملا ماتونڈکر، تبّو اور رانی مکھرجی صحیح اداکارائیں ہیں ـ یہ وہ اداکار اور اداکارائیں ہیں جو فلموں میں اسکرپٹ کو رٹتے نہیں بلکہ اسکرپٹ سمجھ کر اپنے رول کیلئے باقاعدہ فٹ ہوکر آتے ہیں، فلمیں جیسی بھی ہوں مگر ان لوگوں کی اداکاری بہت اچھی ہوتی ہے ـ کامیڈی کیلئے محمود کی فلمیں بہت کم دیکھنے کو ملیں مگر جانی لیور جیسا محنتی اور کامیڈی انسان میں نے نہیں دیکھا، اسکا چہرہ ہھی ہنسانے والا ہے ویسے کامیڈی کیلئے پریش روال اور گووندہ بھی کچھ کم نہیں ـ ڈائریکشن میں رام گوپال ورما، یش چوپڑہ اور مہیش بھٹ ٹھیک ہیں اور موسیقی کیلئے اے آر رحمان بہتر ہے، جاوید اختر کے گیت بھی اچھے ہیں ـ سچی بات تو یہ ہے کہ مجھے فلمیں دیکھنے کا زیادہ شوق بھی نہیں ہے ـ

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

فلاش
بلوتوتھ
عینک
جئے ہند
خوش آمدید
شیطان
ہجڑے
بنگلور
برف
تحفہ

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters