Friday, January 28, 2005

ٹائم پاس

یاھو چیٹ روم میں داخل ہوا، فرینڈس چینل میں ایک کیمرے والے آئی پر ڈبل کلک کردیا، خوش قسمتی سے مجھے اجازت مل گئی ـ ـ ـ ـ ـ کیا بھیانک شیطان تھی، فورا اسکے کیمرے کو بند کردیا، مگر وہ تو میرے پیچھے ہی پڑگئی، کہنے لگی نائجیریا کی ہوں اور تمہیں ایک بزنس کے بارے میں بتاؤں گی لاکھوں ڈالرس کا فائدہ ہوگا ـ بھیانک بدشکل نائجیریائی لڑکی مجھے پھنسانا چاہتی تھی، اگر اسکی جگہ کوئی امریکی یا کینیڈین خوبصورت لڑکی ہوتی تو کوئی اور بات ہے ـ خوبصورت لڑکی کیلئے لاکھوں ڈالر تو کیا کمیشن میں پانچ ڈالر کیلئے بھی تیار ہوجاتا چاہے میرا نقصان بھی کیوں نہ ہو ـ اب میں دوسرے لڑکیوں کی تلاش میں کیمرے والے آئی ڈیز پر ڈبل کلک کرنا شروع کردیا جن میں ہمیشہ لڑکے نمایاں ہوئے، کیا خاک لڑکیوں کی آئی ڈیز سے چیٹ کرتے ہیں اور چند کیمرے والوں نے مجھے منع کردیا ـ یوں دھونڈتے دھونڈتے بالآخر ایک اور کیمرے والی آئی ڈی پر دایاں بٹن دباکر اسکا کیمرا کھولنے کی اجازت چاہا اور چند ہی سکینڈ میں اجازت بھی مل گئی ـ موصوفہ فلپائنی اور ٣٢ سالہ تھیں، اسکی ناک کسی چمپانجی جیسی یعنی چپٹی موٹی اور اطراف پھیلی ہوئی تھی یعنی ناک سے بہت ہی بدشکل لگ رہی تھی باقی سب سہی تھا پھر بھی ٹائم پاس کرنے کیلئے میں نے اپنے بارے دو لفظ سچ سچ بتا دیئے، میری عمر ٢٤ سال ہے اور فی الحال سائبر کیفے سے چیٹ کر رہا ہوں ـ میرے پاس بھی کیمرا تھا اور موصوفہ نے مجھے بھی دیکھنے کی فرمائش کی جو میں نے اجازت دیدیا ـ اب معمول کی طرح فلپائنی عورت سے اپنی مردانگی کا ثبوت دیتے ہوئے خواہش ظاہر کیا کہ اپنے بلاؤز کے بٹن کھولے اور مجھے دکھائے ـ چمپانجی یعنی فلپائنی عورت نے منع کرتے ہوئے مجھ سے کہا کہ پہلے میں اپنی پتلون اتار کر اسے دکھاؤں ـ اس پر لعنت بھیجتے ہوئے کہا کہ تمہیں پہلے ہی بتا چکا ہوں کہ میں سائبر کیفے سے چیٹ کر رہا ہوں، یہاں پر لوگوں کا رش ہے جب کہ تم گھر میں اکیلی ہو ـ یہ عورت بہت ضدی نکلی ایک ہی رٹ لگا رکھی تھی کہ ـ پہلے تم ـ پہلے تم ـ میں نے ویب کیمرا ہاتھ میں پکڑ کر چاروں طرف گھمایا تاکہ اسے یقین ہوجائے کہ یہاں میں اکیلا نہیں بلکہ آس پاس بہت سارے لوگ انٹرنیٹ براؤس کر رہے ہیں، بھلا یہاں کیسے اپنی پتلون اتار سکتا ہوں ـ پھر بھی اس عورت کا ایک ہی جواب تھا ـ پہلے تم ـ میں نے فلپائنی عورت سے غصّے میں آکر کہا: تمہاری وجہ سے یہاں سائبر کیفے میں میرا وقت اور روپئے ضائع ہورہے ہیں ـ تھوڑا تو دکھا دو، احسان مند رہوں گا ـ اب میں منّت سماجت کرنے لگا ـ چمپانجی تھی کہ ٹس سے مس نہیں ہوئی اور جواب میں لکھا : پہلے تم ـ مجھے بہت غصّہ آیا، عورت کو دو چار فصیح انگریزی میں گندی گندی گالیاں لکھ بھیجا اور پھر اسے اگنور بھی کردیا ـ دراصل یاھو مسینجر پر اپنی دوست ژوسیا کے انتظار میں بیٹھا تھا اور ٹائم پاس کرنے کیلئے یاھو کے چیٹنگ چینلس میں گھس گیا جہاں یہ واقعات رونما ہوئے ـ ژوسیا آن لائن نہ ہوسکی بلکہ میرے موبائل پر مسیج بھیج کر اس نے بتایا کہ اسکے گھر مہمان آئے ہوئے ہیں ـ میں نے ژوسیا کو جھوٹ موٹ کا آف لائن مسیج لکھ چھوڑا : تمہارے آن لائن نہ آنے کیوجہ سے دو لڑکیوں سے چیٹنگ ہوئی جو بہت اچھی تھیں ـ

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

انجوائیمنٹ
سالار
اردو بلاگ
دبئی شاپنگ فیسٹیول
چھوٹا سونامی؟
امریش پوری
بالی ووڈ
میکنٹوش
فلاش
بلوتوتھ

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters