Friday, February 04, 2005

بچپن میں

میری اسکول ٹیچر نے مجھ سے پوچھا، جہاں اور بھی کئی ٹیچرس کھڑی تھیں: شعیب، بڑا ہوکر کس قسم کی لڑکی سے شادی کرنا پسند ہے؟ میں نے جواب دیا: جو اچھا کھانا بنائے گی، اسی سے ـ تمام ٹیچروں نے میری طرف غصّے سے دیکھا، ایک ٹیچر نے دانت پیستے ہوئے مجھ سے پوچھا: کیوں رے؟ شادی کا مطلب صرف بیوی کے ہاتھوں مزیدار کھانا ہوتا ہے، اور کچھ نہیں؟ مجھے کچھ سمجھ میں نہیں آیا کیونکہ میری عمر اسوقت آٹھ یا دس سال کی تھی، سوچنے لگا: پتہ نہیں میں نے ایسا کیا کہہ دیا کہ ٹیچرس میری طرف غصّہ کر رہی ہیں ـ بچپن میں یہی سمجھتا تھا کہ مرد عورتوں سے شادی اس لئے کرتے ہیں تاکہ انہیں کھانا بناکر دے، کپڑے دھوئے، گھر کی صاف صفائی کرے وغیرہ ـ تھوڑا بڑا ہونے پر سب کچھ پتہ چل گیا کہ شادی کا مطلب کیا ہے اور شادی کیوں کرتے ہیں ـ یہ پوسٹ لکھنے کا مقصد کچھ نہیں، صرف یادوں کے جھروکوں سے کچھ یاد آگیا تھا ـ

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

جنت
آج زلزلہ
ترقی چاہتا ہوں
ننگی تصویریں
چھٹیوں کا چاند
ٹائم پاس
انجوائیمنٹ
سالار
اردو بلاگ
دبئی شاپنگ فیسٹیول

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters