Friday, February 04, 2005

تھنڈ میں گرم

امارات کی تاریخ میں چھ ہفتے طویل سردیوں میں گرم ملبوسات فروخت کرنے والی دکانوں کی چاندی نکل پڑی ـ گذشتہ ماہ اچانک کشمیر، شملہ اور اوٹی جیسی شدید سردیوں میں لوگ دھڑا دھڑ گرم ملبوسات خریدنے لگے ـ میں تو نہیں جانتا مگر یہاں عرصہ دراز سے رہنے والوں نے بتایا کہ ایسی شدید سردی پہلے کبھی محسوس ہوئی نہیں ـ میں تو صرف اتنا کہہ سکتا ہوں کہ دو سال کے عرصے میں پہلی بار مجھے بھی گرم جیکٹ پہننا پڑا ـ سال کے آٹھ مہینے گرمی میں تپنے والے اس ملک میں شاید پہلی بار یہاں کے عوام گرم ملبوسات پہننے پر مجبور ہوگئے ـ اسکے علاوہ ملبوسات اور فیشن کی شورومس میں بھی سوئٹرس، جیکٹس، مفرلس اور گلاؤز وغیرہ اچھی قیمتوں میں فروخت ہوگئے جیسے لگ رہا تھا امارات کی تاریخ میں پہلی مرتبہ گرم ملبوسات فروخت ہوئے ہوں ـ حالانکہ یہاں سردی اور تیز تھنڈی ہواؤں کا سلسلہ صرف پانچ ہفتوں تک ہی رہا یعنی جنوری کا پورا مہینہ مسلسل تھنڈی ہواؤں نے یہاں کے عوام کو بالکل تھنڈا کردیا ـ مجھے یاد ہے سرد ہواؤں کا سلسلہ جنوبی ایشیاء میں ہوئے سونامی کے دوسرے دن سے شروع ہوا، اور اس دوران ٹھہر ٹھہر کر برساتیں بھی ہوتی رہیں جو یہاں کی تاریخ میں ایسا پہلی بار ہوا ہے اسکے علاوہ چند پہاڑی علاقوں میں اسنوفال بھی ہوا ـ نئے سال کے پہلے ماہ جنوری میں ہوئے ان عجیب و غریب واقعات کی وجہ سے یہاں گرم ملک میں رہنے والوں نے جو سکون کا سانس لیا یہیں چند لوگ خوفزدہ بھی ہوگئے کیونکہ اسی دوران یہاں ایک ننھے سونامی نے اپنی آنکھیں کھول دیں ـ

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

پوسٹ
بچپن میں
جنت
آج زلزلہ
ترقی چاہتا ہوں
ننگی تصویریں
چھٹیوں کا چاند
ٹائم پاس
انجوائیمنٹ
سالار

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters