Friday, February 11, 2005

ٹوپی

عید یا جمعہ کے دن امّی میرے سر پر ٹوپی پہناکر کہتیں: یا اللہ کتنا پیارا لگ رہا ہے، پھر امّی میری آنکھوں میں سرمہ لگاکر میرے پہنے ہوئے کپڑوں پر عطر چھڑکتیں ـ امّی کے ہاتھوں بن سنور کر جیسے ہی گھر سے باہر نکلتا، سب سے پہلے ٹوپی اتار کر اپنی جیب میں رکھ لیتا ـ ہر آنے جانے والا مجھے غور سے دیکھ کر گذرتا ـ میں سمجھتا کہ شاید خوبصورت لگ رہا ہوں اس لئے ہر کوئی مجھے دیکھ رہا ہے ـ جب آئینے میں اپنا چہرا دیکھتا تو ـ ـ ـ آنکھوں میں لگائے ہوئے سرمے کی جلن سے آنکھوں کا پانی، میرے گالوں پر کالی کالی لکیریں صاف نظر آتی تھیں ـ اور پھر جب گھر واپس آتا تو، کپڑے گندے، سر کے بال بکھرے ہوئے اور جیب سے ٹوپی غائب اور پھر امّی کے ہاتھوں خوب پٹائی ـ آج امّی کی بہت یاد آرہی ہے ـ

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

ننگے فرشتے
سیکس
پکنک کی تصویریں
ڈبل بس
عمر شریف
سائبر کیفے
تھنڈ میں گرم
ماڈرن نقشہ
پوسٹ
بچپن میں

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters