Friday, February 11, 2005

حمام میں

سویرے نہاتے وقت بہت برا پھسل پڑا ـ روزانہ صبح آٹھ بجے نیند سے بیدار ہوتا ہوں، آج ہفتے کی صبح الارم بجنے کے باوجود ساڑھے آٹھ بجے اٹھا، باتھ روم میں جلدی جلدی نہا رہا تھا کہ ـ ـ ـ ـ ـ مجھے نو بجے آفس میں ہونا چاہئیے اور یہاں حمام میں پونے نو بج گئے ـ روزانہ ٹب میں شاور کے نیچے کھڑے ہوکر نہاتا ہوں، جسم اور چہرے پر صابن ملنے کے بعد آنکھ بند کرکے صابن کو اسکی جگہ واپس رکھ دیا ـ چہرے پر صابن کی وجہ سے میری آنکھیں بند تھیں، دماغ میں گھڑی کی ٹک ٹک، دل میں دیر سے اٹھنے کیلئے اپنے آپ پر لعنتیں ـ انہی خیالوں میں پتہ نہیں میرے پیروں کے نیچے کب صابن آگرا اور نہاتے وقت صابن پر پیر رکھ دیا اور پھر ـ ـ ـ ـ ٹب کے اندر ہی ایسے گرا جیسے دھوبی کپڑے چھانٹتا ہے ـ ٹب کے بازو واش بیسن بھی تھا پھسلتے وقت میرا سر اگر واش بیسن سے ٹکرا جاتا تو تو تو پھر ـ ـ ـ ایک ہی جھٹکے میں پھر اٹھ کھڑا، جلدی جلدی دوبارہ ٹھیک سے نہالیا، ٹاول سے جسم سکھایا اور دروازہ کھولا تو فلیٹ کے تمام ساتھی میری خیریت کیلئے باتھ روم کے دروازے پر پہلے سے موجود تھے ـ میں نے سب کی طرف دیکھ کر مسکرایا اور کہا: بس ایسے ہی پھسل گیا ــــ ہی ہی پھسل کر گرنے اور اسکے بعد دوپہر تک کچھ بھی نہیں ہوا، مگر اب پیٹھ، کمر، سر اور کاندھے پر بہت ہی درد محسوس ہو رہا ہے ـ

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

ٹوپی
ننگے فرشتے
سیکس
پکنک کی تصویریں
ڈبل بس
عمر شریف
سائبر کیفے
تھنڈ میں گرم
ماڈرن نقشہ
پوسٹ

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters