Thursday, April 28, 2005

منفرد بلاگ

پچھلے دس سالوں سے گرافک کے میدان میں سانس لے رہا ہوں اور یہ دس سال ایسا لگ رہا ہے جیسے پیدائشی گرافک ڈیزائنر ہوں ـ اسکول اور کالج میں ساتھ پڑھنے والے دوست آج پروگرامر، انجینئر اور باقی آئی ٹی کے میدان میں گھس کر خوب گل کھلا رہے ہیں جبکہ میں نے گرافک اور ملٹی میڈیا کو اپنالیا ـ عرصہ دراز سے بلاگ سے واقف تھا ہی مگر میرے لئے ضرورت محسوس نہیں ہوئی کیونکہ اسوقت بلاگنگ کیلئے ذاتی ویب سائٹ کا ہونا ضروری تھا مگر اب تو بلاگ بنانا مفت اور آسان ہوچکا ہے ـ فی الحال خیال آیا بلاگر پر اپنے بلاگ کیلئے ٹمپلیٹ بنایا جائے، بلاگر پر ٹمپلیٹ میرے لئے مشکل کام تھا مگر تجربہ کامیاب رہا ـ پروگرامنگ کیلئے شروع سے چڑ ہے اور HTML سر درد جیسا ہے ـ اردو بلاگ شروع کرنے کا شوق اسلئے آیا کہ اب اردو کو یونیکوڈ کے ذریعہ انٹرنیٹ پر لکھا جاسکتا ہے ـ شروع میں بلاگنگ کا مقصد کچھ نہیں تھا مگر اب مقصد صرف یہی ہے کہ یہ بلاگ میری آن لائن ڈائری ہے اسکے ساتھ اپنی سوچ اور خیالات کو لکھ کر محفوظ رکھ سکوں ـ اردو میں بلاگ اسلئے بھی کہ میرے تمام قریبی دوستوں اور جان پہچان والوں کو اردو پڑھنا نہیں آتا ورنہ وہ میری تحریریں پڑھ کر مجھے غلط سمجھیں گے حالاں کہ میرے بلاگ پر سے اردو دانوں کا گذر ہوتا ہے پھر بھی مطمئن ہوں کیونکہ اس بلاگ پر اکثر تحریریں ایسی ہیں جیسے میں خود سے باتیں کر رہا ہوں یا پھر اپنے بلاگ سے مخاطب ہوں ـ میری تحریروں میں اکثر روز مرّہ اور ذاتی خیالات ہوتے ہیں جبکہ دوسرے اردو بلاگس کی تحریریں معیاری اور معلومات سے بھرپور ہوتی ہیں اسلئے میرا بلاگ تمام دوسرے اردو بلاگس میں منفرد بلاگ ہے ـ
Blogger Nabeel said...

شعیب میاں ، ایسی بات کیوں کرتے، تمہارے بلاگ سے ہمیں دبئی کے حالات کا پتا چلتا رہتا ہے اور بہت سی نئی باتیں معلوم ہوتی ہیں۔ اس کے علاوہ تم نے گرافکس سے متعلق بھی کئی ٹیوٹوریل پوسٹ کئے ہیں۔ آج کل تم ذرا کم لکھ رہے ہو۔ کیا بات ہے کیا کچھ زیادہ مصروفیت ہو گئی ہے؟

May 02, 2005 2:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dear NABEEL thanks for your care, during this week i am too bussy for garment designing. thanx again.

May 07, 2005 10:48 PM  

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

لکّی نمبر
Apple
بڑا میٹرکس
پچھلے مہینے
مسلم ملک
ستاروں سے پیچھے
ہاں جی!
گوگل کا بلاگر
اردو کانفرنس ـ اسلام آباد
جاپان میں اردو

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters