Sunday, May 22, 2005

میرا چائنیز

الوحدہ اسٹریٹ پر واقع پیٹزاہٹ کے بالکل پیچھے میرا پسندیدہ چائنیز ریسٹورنٹ ’’چائنا ٹاؤن‘‘ میں جمعرات کی صبح چھ بجے گیس سلینڈر زوردار آواز کیساتھ پھٹ پڑا یہاں تک کہ پیچھے کیجانب موجود Pizza Hut کی شیشے کی دیواریں چکناچور ہوگیں ساتھ ہی آس پاس کئی اور دکانوں کو نقصان پہنچا ـ اخباری اطلاعوں کے مطابق جملہ آٹھ افراد گھائل اور ایک کی حالت نازک ہے ـ
اسی ریسٹورنٹ میں رات کا کھانا کھایا تھا اور صبح سلنڈر پھٹ پڑا ـ خوبصورت، پاک صاف ریسٹورنٹ اسوقت کھنڈر بن گیا ہے ـ مجھے مزیدار کھانے پسند ہیں اور یہ چائنیز ہمارے فلیٹ سے بالکل قریب ہے اور ہفتے میں چار دن اسی ریسٹورنٹ میں رات کا کھانا کھاتا ہوں ـ ویسے شہر میں بہت سارے چائنیز ریسٹورنٹ موجود ہیں مگر یہ میرا فیوریٹ ریسٹورنٹ تھا ـ

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

ایک شام
ظالم دوڑ
ABOUT ME
موصوف مصروف
بنگلور
ماں کے نام
’عرب اتحاد‘
منفرد بلاگ
لکّی نمبر
Apple

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters