Tuesday, August 02, 2005

اردو میل

میرے نئے اکاؤنٹ گوگل کے gmail سے پہلی بار ڈیڈی کو اردو یونیکوڈ میں میل لکھ بھیجا ـ ڈیڈ چڑ چڑائے: یہ تو عربی رسم الخط ہے مگر تو نے کہا تھا اردو میں لکھ کر میل بھیجی ہے؟ دوسرے دن شام کو چیٹنگ پر ڈیڈی کو اردو یونیکوڈ کے بارے میں تفصیل سے سمجھایا کہ اب اردو زبان میں ایمیل کرسکتے ہیں، ویب سائٹ بناسکتے ہیں وغیرہ ـ ڈیڈی کو کچھ سمجھ نہیں آیا، انکا صرف ایک ہی جواب تھا: مگر یہ تو عربی رسم الخط ہے ـ پھر میں بھی ڈیڈ پر چڑچڑانے لگا ـ ڈیڈ ـ پلیز ـ پہلے میری بات سنو ـ انٹرنیٹ پر اردو میں لکھنے کی یہ صرف شروعات ہے، بہت جلد آپ کو اردو کے روایتی رسم الخط میں بھی میل لکھ کر بھیجوں گا ـ ڈیڈ نے خوش ہوکر کہا: اوہممم ـ ـ ـ یہ ہوئی نا بات ـ اور پھر مجھے بھی ضرور سکھانا، اسکے بعد میں بھی تجھے اردو میں ہی میل لکھا کروں گا ـ آخر میں ڈیڈی نے کہہ دیا: اور ہم دونوں یاھو کے مسینجر پر بھی اردو میں لکھ کر چیٹ کریں گے ـ
Blogger Jahanzaib said...

i am not sure about yahoo messenger but some times i chat on MSN and AOL in Urdu unicode..

August 04, 2005 8:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

کیا کوئی مجھے بتائے گا کہ جی میل میں اردو کیسے لکھوں

January 27, 2006 8:37 PM  

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

آج تک
مونچھ والیاں
Links Page
جمیرا
دِل نے چاہا
دھماکوں کا موسم
شیطان
C-u-4-m.
برسات کا موسم
میرا ہندوستان

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters