Wednesday, August 10, 2005

ناجائز فائدہ

پچھلے دس سالوں سے مختلف کمپنیوں میں گرافک ڈیزائنر کی حیثیت سے کام کرچکا ہوں اور ان دس سالوں کا تجربہ ایسا ہے کہ گرافک کے میدان میں اپنے فن سے کچھ بھی کرسکتا ہوں ـ میرا باس جو فیشن ڈیزائنر ہے، اسکی محبوبہ کا جعلی سرٹیفکیٹ بنانے کیلئے کہا جو کہ ـ ـ ـ ـ یونیورسٹی کا ہے ساتھ ہی عربی اور انگریزی زبانوں پر مشتمل تھا ـ اصلی کو نقلی بنانا آسان کام نہیں، باس کے کیبن میں ہی بیٹھ کر اپنے گرافک فن سے حسن خوبی کے ساتھ جعلی سرٹیفکیٹ کو بالکل اصلی جیسا بنادیا ـ پچھلے تین مہینوں سے اپنے باس کو تنخواہ بڑھوانے کی التجا کر رہا تھا مگر باس تھا کہ ٹالتا رہا اور آج اس کا ذاتی کام کرنے کے بعد باس نے خوش ہوکر مجھے انکریمنٹ دیدیا اور ساتھ میں Thank you بھی کہا ـ باس نے میرے گرافک کے فن کا زبردست اور ناجائز فائدہ اٹھایا ـ
Blogger Shoiab Safdar Ghumman said...

آج کل ایسے ہی فائدہ حاصل ہوتا ہے بچو

August 10, 2005 9:56 PM  
Blogger خاور کھوکھر said...

ذنده باد شعب صاحب
اور آپ نے اس بات كو انٹر نيٹ پر لكهـ ديا هے ـ
يعنى كه بات كو بانس پر چڑها دياهے ـ
اس بات پر آپ كا باس(يعنى سرغنه)پكڑا بهى جا سكتا هےـ
ايكـ اسلامى ملكـ ميں داشته ركهنے اور جعلى كاغذات تيار كروانے كے جرم ميں ـ
خاور

August 11, 2005 2:16 AM  

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

اردو ٹمپلیٹ
اب تم سناؤ
اردو میل
آج تک
مونچھ والیاں
Links Page
جمیرا
دِل نے چاہا
دھماکوں کا موسم
شیطان

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters