Saturday, August 13, 2005

١٥، اگست ٢٠٠٥ء

میں اِن کروڑوں خوش قسمت لوگوں میں سے ہوں جو ہندوستان میں پیدا ہوئے اور پھر اس عظیم ملک کی قومیت نصیب ہوئی ـ آج میں بھی اِن کروڑوں ہموطنوں کے ساتھ خوش ہوں جو وطنِ عزیز ہندوستان کی ٥٨ ویں جشن آزادی منا رہے ہیں ـ میرا ملک دنیا کا واحد ملک ہے جسکی صدارت اسوقت ایک عظیم سائنسدان کر رہے ہیں ـ میری یہی تمنّا ہے کہ ہندوستان کے وزیراعظم کے علاوہ تمام ریاستوں کے گورنر، لیڈرس وغیرہ ہر کوئی سائنسداں ہو جو ملک کی ترقی اور عوام کی خوشحالی کیلئے کام کریں ـ کاش ایسا ہی ہو ـ
Blogger Danial said...

Shoaib, happy independence day.

August 14, 2005 3:33 AM  
Blogger خاور کھوکھر said...

هندوستانى واقعى مباركـ كے مستحق هيں كه هندوستان انڈى پنڈنٹ هو گيا ـ سياسى طور پر انتهائى با شعور بنگالى كچهـ دير سے سهى مگر انڈيپنڈنٹ هو كئے
مگر ساده دل پاكستانى اج تكـ مغالطے كا شكار هيں ـ
خاور كهوكهر

August 14, 2005 10:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

شکریہ دانیال :
آج اس خوشی کے موقع پر ہم پڑوسی ممالک کے عوام کو یہ بھی عہد کرنا چاہئے کہ موجودہ امن مذاکرات اور دوستی کو بحال رکھا جائے ساتھ ہی شرپسند اور گندے سیاستدانوں کو یہ موقع نہیں دینا چاہئے کہ وہ ہمارے بیچ پھوٹ ڈال سکیں ـ

خاور :
میری قسمت کا مشکور ہوں کہ آزاد ہندوستان کے ایک خوبصورت شہر کا آزاد شہری ہوں ـ آزادی بہت بڑی نعمت ہے اسکا تصور وہی کرسکتا ہے جو پوری طرح آزاد ہو ـ

August 15, 2005 9:41 PM  

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

ناجائز فائدہ
اردو ٹمپلیٹ
اب تم سناؤ
اردو میل
آج تک
مونچھ والیاں
Links Page
جمیرا
دِل نے چاہا
دھماکوں کا موسم

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters