Thursday, August 25, 2005

میں شہید ہوں

(ایک نئے مجاہد کے نیک خیالات) جی ہاں ـ میرا نام مجاہد اور میرا کام جہاد کرنا ہے ـ مجھے اپنے مذہب سے بے حد پیار ہے اور دوسرے مذہبوں سے نفرت کرتا ہوں ـ اپنے مذہب پر میرے مانباپ قربان، میری جوانی سب کچھ قربان ـ مجھے کچھ نہیں چاہئے، مرنے کے بعد جنّت میں صرف ایک جھونپڑا ملجائے تو کافی ہے ـ میری صبح جہاد، شام جہاد، میرا کھانا پینا جہاد چونکہ میرا سوچنا بھی جہاد ہے ـ ہر پل جہاد کیلئے تیار ہوں، اپنے مذہب کی خاطر مارنے اور مرنے کیلئے کفن باندھ کر کھڑا ہوں ـ اپنے مانباپ کا نافرمان بیٹا ہوں انکے لاکھ منع کرنے کے باوجود بھی جہاد کی راہ میں نکل پڑا کیونکہ مجھے شہید ہونا پسند ہے ـ ہمارے جہاد گروپ میں سب سے کم عمر میں ہی ہوں ـ بندوقیں صاف کرنا، چائے بنانا اور برتن دھونا سب میرا ہی کام ہے ـ ہم لوگ شہر سے دور پہاڑیوں میں رہتے ہیں ـ ہر دن صبح اٹھ کر یہی سوچتا ہوں شاید آج گروپ لیڈر مجھے جہاد کیلئے کہیں بھیجیں گے، میرے ہاتھوں بم دھماکے ہونگے، منٹوں میں کئی لوگوں کو موت کی نیند سلادوں گا ـ اگر میں مرگیا تو غم نہیں اسلئے کہ میری مغفرت ہوچکی ہوگی کیونکہ میں شہید ہوں ـ
Blogger Danial said...

بہت خوب شعیب۔

August 25, 2005 9:02 AM  
Blogger افتخار اجمل بھوپال said...

جن لوگوں کو یہ بھی معلوم نہیں کہ اسلام کیا ہے اور مسلمان کیا ہوتا ہے وہ جہاد اور مجاہد کے متعلق اس کے علاوہ اور کیا لکھ سکتے ہیں ۔ آپ کی لئے صرف دعا ہی کی جا سکتی ہے اور اس کے آپ معترف ہی نہیں ۔

August 25, 2005 10:08 AM  
Blogger خاور کھوکھر said...

شعيب صاحب !
آپ كو لكهناتو آتا هے مگر يهان آپ انصاف نهيں كرسكے ـ
اس پوسٹ كو پڑه كر لگتا هے كه آپ كو مجاهد اور جهاد كى ڈيفينيشن( تعريف )كا بهى علم نهيں هےـ
ايكـ مثال
اگر مائكرو سوفت اور ميكينتوش جيسى دولت مند كمپنيوں كے مقابلے ميں يونكس كى حمايت كرنے والے اگر يونكس كى حمايت چهوڑ ديں تو دنيا كو صرف بل گيٹس پر انحصار كرنا پڑے گا ! اور ان كيس اگر مايكرو سوفت ديواليه هو جاتى هے تو كيا دنيا بغير كپيوٹر كے چلے گى؟؟

خاور كهوكهر

August 25, 2005 10:28 AM  
Blogger Shoiab Safdar Ghumman said...

یہ لکھنے کا مقصد کیا ہے؟؟؟؟؟

August 25, 2005 3:38 PM  
Blogger Danial said...

میرے خیال میں شعیب کی پوسٹ کے جواب میں لعنت ملامت مناسب نہیں شعیب نے کچھ ایسا غلط بھی نہیں لکھا۔ اور اگر غلط لکھا ہے تو بحث کیجئیے۔ خاور مائیکروسوفٹ کے مقابلے میں یونیکس ایک متبادل ہے مگر تخریب تعمیر کا متبادل نہیں متضاد ہے۔

August 26, 2005 4:15 AM  
Blogger Shuaib said...

سب کو حق ہے کہ وہ اپنے خیالات کا کھل کر اظہار کریں اور یہ ممکن نہیں کہ تمام لوگوں کے خیالات ایک جیسے ہوں ۔ پرانے خیالات کے لوگوں کے دماغ مقفل ہوچکے ہیں اسلئے حقیقی اور سچی باتیں انکے دماغ میں نہیں گھستیں ۔

اسلام میں جہاد کا کچھ مفہوم ہے مگر اسکی آڑ میں چند لوگ غلط حرکتیں کر رہے ہیں جسکی وجہ سے پوری دنیا یہی سمجھتی ہے کہ جہاد ایک قسم کی دہشت ہے اور جہاد کا مطلب صرف دوسری قوموں کو نقصان پہنچانا ہوتا ہے ۔

August 26, 2005 9:03 PM  
Blogger vividentity said...

A.o.A, Shuaib your urdu text is breaking up in FireFox, remove the character spacing from the font, and it'll be corrected.

Ur blog layout is not firefox friendly, however nice blog, keep it up.

August 26, 2005 10:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

میں تو صرف آپ کو سلام ہی کہ سکتا ہوں :)

August 26, 2005 11:58 PM  
Blogger Shuaib said...

Thanx Haris and salam to you, I am using MS Explorer, I know FireFox also a good browser but I don't no the technical difference in between.... I deleted the character space from my style sheet; for you.

Thanx to Mr. Qadeer Ahmed.

Dear Danial: thank you very much.

August 27, 2005 9:20 PM  

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

ہندوستان میں اردو
منگل پانــڈے
ہمارا موسم
١٥، اگست ٢٠٠٥ء
ناجائز فائدہ
اردو ٹمپلیٹ
اب تم سناؤ
اردو میل
آج تک
مونچھ والیاں

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters