Sunday, September 04, 2005

کیونکہ ساس بھی کبھی بہو تھی!

یہ ٹائٹل سانگ روزانہ رات ساڑھے دس بجے ہمارے گلی محلّے کے ہر گھر سے سنائی دیتا تھا اور جب دبئی آیا تو یہاں رات نو بجے اکثر فلیٹس کی کھڑکیوں سے یہی ٹائٹل سانگ سنائی دیتا ہے ـ امارات میں آبادی کے لحاظ سے سب سے زیادہ ہندوستانی ہی ہیں جو مختلف ریاستوں سے تعلق رکھتے ہیں اور مختلف زبانوں میں بات چیت کرتے ہیں پھر بھی اسٹار پلس، عجمان ٹی وی اور لندن سے نشر ہونے والے ایک ٹی وی چیانل سے اِس ہندی پروگرام کو روزانہ دیکھنا نہیں بھولتے ـ یہ ٹیلی سیریل عورتوں کیلئے خاص لگتا ہے تو ظاہر ہے عورتیں ہی دیکھیں گی ـ جب اپنے گھر میں تھا تب میری بہنیں ٹھیک ساڑھے دس بجے باادب ہوکر اِس پروگرام کو دیکھتے تھے لیکن مجھے ایسے پروگرام بالکل پسند نہیں ـ یہاں دبئی میں اکثر ہندوستانی فیملیز کے ساتھ رہتے ہیں اور انکے فلیٹوں سے روزانہ رات نو بجے کے بعد بار بار یہی ٹائٹل سانگ بجتا رہتا ہے ’’کیونکہ ساس بھی کبھی بہو تھی!‘‘
Blogger شعیب صفدر said...

میری رائے میں مردوں کی دلچسپی کے لئے اسٹار پلس کو "سسر بھی کبھی داماد تھا" ڈراما شروع کرنا چاہئے۔۔۔۔۔ ویسے مجھےاسٹا پلس کے ڈرامے دیلکھنے کا اتفاق نہیں ہوا کبھی کیونکہ میرے گھر پر کیبل نہیں مگر اتنا معلوم ہے کئی ڈرامے ۳۰۰ سے زیادہ اقساط کے ہو گئے ہیں کیا اس طرح ان میں لوگون کی دلچسپی قائم رہ سکتی ہے؟؟؟؟؟

September 05, 2005 8:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

Shuaib sahab! naacheez urdudaan ki taraf se behtreen blog likhne keliye dili mubarakbaad qubool keejiye. aap ki Urdu bahot faseeh aor sheereeN hai. mazaah aagaya aap ki tahaareer paRh kar.
aik haqeer peshkash:-
http://urdudaan.blogspot.com mulaahiza ho.

September 06, 2005 7:54 PM  

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

ریحانہ
ہندوستان کو انتباہ
مصنوعی جزیرے
سوال اور جواب
اچھی بات نہیں
میں شہید ہوں
ہندوستان میں اردو
منگل پانــڈے
ہمارا موسم
١٥، اگست ٢٠٠٥ء

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters