Tuesday, September 13, 2005

میری سالگرہ

آج پورے 25 سال کا ہوگیا، امّی ابّا اور بھائی بہنوں نے ٹیلیفون پر بہت ساری مبارکبادیاں دیں ساتھ ہی دوستوں کی طرف سے مبارکبادیوں کے میلز اور ای کارڈز بھی وصول ہوئے ـ میرے بہت سے دوست جو مختلف ممالک میں ہیں، دور رہتے ہوئے بھی میری سالگرہ پر مبارکبادیاں دینا نہیں بھولتے، اور میں ایسا کہ اپنے ہی بھائی بہنوں کا جنم دن بھول جاتا ہوں ـ ایک مہینہ پہلے ہی ہماری بڑی بہن نے ٹیلیفون پر ایڈوانس میں سالگرہ کی مبارکباد دی تھی تاکہ میں اپنا ہی جنم دن بھول نہ جاؤں ـ یہاں دبئی میں یہ میری دوسری سالگرہ ہے، آج شام اپنے فلیٹ میں چند دوستوں کو دعوت پر بلایا ہے، کیک اور مٹھائیوں کا آرڈر بھی دیدیا ـ وہاں اپنے گھر میں میری سالگرہ کے دن امّی مزیدار اور لذیذ کھانے بناتی تھیں اور بہنیں گھر کو سجانے سنوارنے میں مصروف رہتیں ـ اپنے گھر میں اپنوں کے ساتھ سالگرہ منانے میں بہت مزہ آتا ہے ـ
سالگرہ پارٹی تقریبا پندرہ دوستوں جن میں اکثر اپنی کمپنی سے تھے، ساتھ میں بلڈنگ کا واچ مین اور دو چار ایرے غیروں کے بیچ آج اپنی پچیسویں سالگرہ کا کیک کاٹ دیا ـ اورینج جوس، مٹھائیاں اور پزّا وغیرہ وغیرہ کا بھی اہتمام کردیا تھا، چند دوست میرے لئے گفٹس بھی لے آئے اور باقی خالی ہاتھ بن سنور کر ایسے آئے تھے جیسے انکی اپنی سالگرہ ہو ـ شور شرابہ ہنگامہ ہنسی مذاق وغیرہ رات دو بجے تک میرے فلیٹ میں اودھم مچی ہوئی تھی، ڈر تھا کہ پڑوس میں رہنے والی فیملیز کہیں شکایت لیکر نہ آجائیں ـ ہال کو غباروں وغیرہ سے سجاکر رکھا تھا کہ دوستوں نے ایک ایک کرکے تمام غبارے پھوڑ دیئے اور میرے میوزک سسٹم کا والیوم بھی خراب کردیا ـ سب نے باری باری اپنی سالگرہ پارٹیز کے قصّے سنائے ـ دور دراز سے آئے ہوئے دوست واپس چلے گئے اور جو قریبی بلڈنگوں سے آئے تھے یہیں میرے فلیٹ کے ہال میں سوگئے ـ خیر بہت مزہ آیا، دوسرے دوست جب اپنے فلیٹس پر ایسی پارٹیوں کا اہتمام کرتے ہیں تب ہم بھی وہاں جاکر اودھم مچاتے ہی ہیں ـ بہت اچھا لگتا ہے جب سب ہم عمر ہوں، ہنسی مذاق بھی ہو کیونکہ پردیس میں ایسی خوشی بار بار نہیں ملتی اسلئے کہ سب اپنے کام و کاج میں مصروف رہتے ہیں ـ
Blogger خاور کھوکھر said...

خاور كى طرف سے سالگره مباركـ

September 13, 2005 1:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

CONGRATULATIONS

سالگرہ مبارک ۔

September 13, 2005 1:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

سالگرہ مبارک۔

September 13, 2005 5:57 AM  
Blogger Shaper said...

Happy birth day ...
May God bring the next year with full of joy (Amin)

September 13, 2005 6:34 AM  
Blogger افتخار اجمل بھوپال said...

سالگرہ مبارک ۔ اللہ ایسی سینکڑوں سالگرہ دکھائے
کہتے ہیں کہ لڑکا پچیس سال کی عمر میں سمجھداری کی حدود میں داخل ہوتا ہے ۔ سو اس کے لئے ایک اور مبارک ۔

September 13, 2005 9:09 AM  
Blogger Saqib Saud said...

جناب مبارک ہو آپ کو۔

September 13, 2005 1:08 PM  
Blogger Asma said...

Prayers for you on this day of ur life ... 25 is which which jubille ... :)

September 13, 2005 3:51 PM  
Blogger Unknown said...

CONGRATULATIONS
سالگرہ مبارک
٢٥ سال کی عمر نہایت ہی خطرناک ہوتی ہے اس لئے آگے احتیاط لازی ہے۔

September 13, 2005 5:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

اپنے بلاگ پر ایک ساتھ اتنے سارے تہنیتی پیغامات پڑھ کر اپنے آپ میں بے حد خوشی محسوس کر رہا ہوں اور

جناب خاور
جناب قدیر احمد رانا
جناب زکریا
مسٹر شیپر
جناب اجمل صاحب
Mr. Wiseabre
اسماء مرزا
جناب منیر احمد طاہر

آپ سب کی دعاؤں اور نیک خواہشات کے لئے بہت بہت شکریہ ۔

September 13, 2005 10:35 PM  
Blogger Shoiab Safdar Ghumman said...

جناب مبارک ہو! سالگرہ

September 13, 2005 11:03 PM  
Blogger Jahanzaib said...

معذرت مصروفيت کی وجہ سے تاخير ہو گئی۔ گزری سالگرہ مبارک ہو۔ اور ميری سالگرہ بھی ستمبر ميں ہی ہے۔

September 14, 2005 11:21 AM  
Blogger Shuaib said...

جناب شعیب صفدر آپ کا شکریہ اور
جہانزیب صاحب آپ کا بھی شکریہ ساتھ ہی آپکو اپنی جنم دن کی ایڈوانس میں مبارکباد ۔

September 14, 2005 10:20 PM  

Post a Comment