Thursday, September 15, 2005

ٹیگڈ بائے قدیر احمد اینڈ شعیب صفدر

پانچ منٹ پہلے : سائبر سنٹر میں داخل ہوا تاکہ قدیر احمد اور شعیب صفدر کے باندھے ہوئے اِس ٹیگ سے چھٹکارا پاسکوں ـ پانچ گھنٹے پہلے : آفس سے نکلکر اپنے کمرے میں آیا، چائے بناکر ٹی وی کے سامنے تھوڑی دیر بیٹھا، آج ورزش کرنے کا موڈ نہیں تھا، شیو بناکر بلڈنگ سے باہر آنے کے بعد دوستوں سے دو گھنٹے گپ شپ میں مشغول ہوگیا ۔ پانچ سال پہلے : سن 2001ء میں ممبئی سے بنگلور واپسی کے وقت بس کا بھیانک حادثہ ہوگیا جس میں آدھے مسافر ہلاک اور باقی زخمی ہوگئے مگر ایک مسافر بال بال بچ گیا ـ جی ہاں مجھے ذرا بھی خراش نہیں آئی اور بحفاظت دوسری بس میں بیٹھ کر اپنے گھر پہنچا ـ ہانچ ٹی وی شوز : میں ٹی وی شوز نہیں دیکھتا البتہ ٹی وی دیکھنے بیٹھوں تب صرف اپنے مخصوص ٹیلیویژن چیانلس دیکھتا ہوں MTV-US, MTV-Russia, MTV-India, کے علاوہ نیشنل جیوگرافک چینل اور کارٹون نیٹورک دیکھتا رہتا ہوں ـ اِن چیانلوں میں Live Animation ہوتا جو مجھے بہت پسند ہے ـ اسکے علاوہ ٹی وی پر کامیڈی شوز دیکھنا بھی پسند ہے ـ پانچ گانے : مجھے بھی کوئی مخصوص گلوکار پسند نہیں، بس جو گانا پسند آ جائے سن لیتا ہوں ۔ بنیادی طور پر موٹا تازہ انسان ہوں اسلئے تیز اور بلند آواز کیساتھ موسیقی سننا پسند ہے ۔ اے آر رحمان اور نصرت فتح علی خان کی موسیقی اچھی لگتی ہے فی الحال امریکہ کی نئی ابھرتی پاپ سنگر ریحانہ کا نیا البم Pon de reply پر فدا ہوں ـ کمپیوٹر کا استعمال بارہ سال پہلے یعنی جب میری عمر چودہ پندرہ برس کی تھی تب سے استعمال کر رہا ہوں اور انٹرنیٹ بھی استعمال کرتے ہوئے دس سال ہوگئے ـ انٹرنیٹ میں موجود تمام خرافات اور بیہودگی کو اچھی طرح دیکھ لینے کے بعد اب کراہت سی ہوگئی ہے ـ فی الحال انٹرنیٹ کا استعمال صرف ایمیل دیکھنے، دوستوں سے چیٹ کرنے اور بلاگ لکھنے اور پڑھنے کی حد تک ہی ہے ـ کھانے وانے : میرا موٹا پا گواہ ہے کہ جب بھی بھوک لگے: کیک، چاکلیٹس، کول ڈرنکس، چپس وغیرہ وغیرہ مزیدار اور لذیذ کھانے بہت پسند ہیں خاص طور سے چائنیز کھانے کچھ زیادہ ہی پسند ہیں اور صرف KFC کا بنا ہوا چکن پسند ہے ـ 100 ملین ڈالرز کا مصرف : میں خواب میں بھی نہیں سوچ سکتا پھر بھی اگر ڈاکہ ڈالوں یا میری لاٹری نکل آئے تو (;
  • ایک خوبصورت گھر
  • دو چار گاڑیاں
  • دنیا بھر کی سیر
  • اپنا خود کا ٹیلیویژن چیانل شروع کرنا چاہوں گا
پانچ لوگ مجھے پسند نہیں :
  • جھوٹ بولنے والے
  • آوارہ قسم کے لوگ
  • خود کی تعریف کرنے والے
  • دکھاوا اور شوشا کرنے والے
  • اپنے مذہب کی تعریفیں اور دوسرے مذہب کی برائیاں کرنے والے
یہ چیزیں پسند نہیں :
  • لڑکیوں کا لباس
  • گہرے رنگ کے کپڑے
  • عطر ـ سرمہ ـ شیمپو اور
  • چہرے پر کریم وغیرہ لگانا
  • سر پر تیل لگانا اور لمبے بال رکھنا
پانچ لوگوں سے ملکر بہت خوشی ہوتی ہے:
  • میرے والدین سے
  • خوب صورت لڑکیوں سے
  • اپنے بھائی اور بہنوں سے
  • میری مدد کرنے والوں سے
  • روشن خیال اور کھلے دل والوں سے
مجھے خوشی ہوتی ہے :
  • مہینے میں دو بار امّی سے فون پر بات کرکے
  • عمدہ ریسٹورنٹ میں مزیدار کھانا کھاکر
  • ٹی وی پر کامیڈی شوز دیکھ کر
  • اپنے ہندوستانی ہونے پر
  • غریبوں کی مدد کرکے
میری بری عادتیں :
  • عیاشی
  • ہمیشہ کھاتے رہنا
  • بیکار کی چیزیں خریدنا
  • خواہ مخواہ ہنسی مذاق اور
  • حیثیت سے بڑھ کر فضول خرچی
میری خواہشات :
  • خلائی سائنسداں بننا
  • الیکٹرونک چیزیں خریدنا
  • مختلف ممالک کا سفر کرنا
  • تاحیات ہنسی خوشی گذارنا
  • ذاتی ٹیلیویژن کو براڈ کاسٹ کرنا
قدیر احمد صاحب اور جناب شعیب صفدر آپ دونوں کے باندھے ہوئے ٹیگ سے آزاد ہوکر بہت خوشی ہوئی اب دوسرے بلاگرز کو tag کرنے کی گستاخی کروں گا امید ہے درج ذیل بلاگرز بھی اپنے بارے میں لکھیں گے ـ نبیل حسن نقوی ـ زکریا اجمل ـ دانیال احمد ـ افتخار اجمل صاحب ـ اردو دان ـ خاور کھوکھر
                Anonymous Anonymous said...

                بہت بہت شکریہ تعریف کا

                September 16, 2005 10:20 AM  
                Blogger Shaper said...

                nice.... dude. Ayashi in Arab...

                September 17, 2005 8:24 PM  
                Blogger urdudaaN said...

                main to ab aazaad hua

                September 22, 2005 8:30 PM  

                Post a Comment