Friday, September 30, 2005

فائر فاکس ـ کیا بلا ہے؟

برائے مہربانی کوئی مجھے بتائے کہ یہ فائر فاکس کیا بلا ہے اور میرے بلاگ میں ایسی کیا خامیاں ہیں جو فائر فاکس کے لائق نہیں ـ جہاں کہیں بھی دیکھا ہر جگہ مائکروسافٹ کا IE ہی استعمال کیا جا رہا ہے، میں نے فائر فاکس کا نام سنا ہے مگر کبھی استعمال نہیں کیا اگر استعمال کیا ہوتا تو اپنے بلاگ کی خامیوں کو درست کرلیتا، اتنا ضرور جانتا ہوں کہ فائر فاکس انٹرنیٹ پر مفت دستیاب ہے مگر اسے استعمال نہیں کرسکتا کیونکہ میں نیٹ کیفے سے براؤزنگ کرتا ہوں اور یہاں ہر جگہ صرف IE استعمال ہو رہا ہے اور میرا بلاگ بھی صاف نظر آرہا ہے ـ امید کرتا ہوں کہ کوئی مجھے بتائے کہ میں اپنی ٹمپلیٹ میں کیا تبدیلی کروں جس سے میرا بلاگ فائر فاکس پر بھی صاف نظر آئے ـ
Anonymous Anonymous said...

بھائی مجھے بھی اسی بات کا مجرم ٹھرایا گیا ہے۔

December 30, 2005 10:17 AM  

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

گڈ بائے Floppy اینڈ CD
ٹیکنالوجی ہفتہ
بش خوش ہوا
اسامہ سے اِک ملاقات
ہجوم میں چہرہ
امام کے سامنے
توجہ فرمائیں
میٹھی میٹھی باتیں
کاہل جماعت
ثانیہ کی ٹانگیں

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters