Sunday, December 04, 2005

بلاگ کی دوسری سالگرہ

بلاگ کا تعارف اِس بلاگ کو صرف وقت گذاری کیلئے استعمال کرنا چاہتا تھا مگر اب ایسا محسوس ہوتا ہے جیسے بلاگ کا میرے ساتھ برسوں پرانا رشتہ ہے اور شاید تاحیات رہے گا ـ اردو میں بلاگنگ اسلئے کہ یہ میری مادری زبان ہے، اردو ٹائپنگ ایسے ہی شوقیہ سیکھ لیا ـ اردو اخبارات اور بچوں کی کہانیاں پڑھتے ہوئے اردو تلفظ میں کافی بہتری آئی اور اب اردو میں بلاگ لکھنے کے قابل بن گیا ـ مجھے افسانے، ناول اور شعر و شاعری کا بالکل شوق نہیں ـ میری ہمیشہ سے یہ کوشش رہی ہے کہ اردو کی ترویج میں کچھ نہ کچھ کرتا رہوں، تقریبا پانچ سال پہلے ہی اردو کے مختلف فونٹس بناکر کمپیوٹر پر گھما پھراتا رہا مگر اب یونیکوڈ کے آگے میرے بنائے ہوئے نستعلیق فونٹس ناکارہ لگنے لگے ـ فی الحال اِس بلاگ کو اپنے صحیح مقصد کیلئے استعمال کرتے ہوئے بہت مزہ آ رہا ہے ـ آج سے دو سال پہلے بلاگ کے بارے میں پتہ چلا پھر بلاگر پر اپنا بلاگ بنایا انگریزی میں کچھ بھی لطیفے کہانیاں وغیرہ لکھتا رہا ـ انٹرنیٹ پر تلاش کرتے ہوئے اردو بلاگنگ کے بارے میں معلومات حاصل ہوئیں، زکریا اجمل کے بلاگ پر اردو بلاگنگ کے متعلق ٹیوٹوریل پڑھ کر مجھ میں بھی اردو بلاگ بنانے کا شوق آیا ـ مجھے یاد ہے اسوقت اردو میں بلاگ کرنے والے صرف چار یا پانچ لوگ تھے، اردو بلاگرز میں شاید چھٹواں نمبر میرا ہی ہے ـ آج تقریبا دو درجن سے زیادہ اردو کے بلاگز دیکھنے کو ملتے ہیں، امید ہے اردو میں بلاگنگ کی آسانی کو دیکھتے ہوئے آئندہ سالوں میں اردو بلاگرز کی تعداد سینکڑوں میں ہوگی ـ عمیر سلام، زکریا، دانیال اور آصف ـ مجھے یاد ہے سب سے پہلے صرف اِن چاروں کے بلاگز پر اردو یونیکوڈ نظر آتا تھا ـ میں زکریا اور دانیال کا شکر گذار ہوں کہ اِن کے ٹیوٹوریلس اور بلاگ کے سورس فائلوں کو پڑھ کر اردو میں بلاگ کرنا سیکھا ـ اگر میں اپنے خیالات کو انگریزی میں لکھ کر پوسٹ کرتا تو اپنے ہی جان پہچان اور خاندان والوں میں (کچھ زیادہ ہی) مشہور ہوجاتا جو صبح و شام آن لائن بیٹھے رہتے ہیں، شکر ہے ان سب لوگوں کو اردو نہیں آتی سوائے میرے والدین کے ـ اردو میں بلاگ کرتے ہوئے تقریبا دیڑھ سال سے بھی زیادہ عرصہ گذر چکا ہے مگر اِس بلاگ کو شروع کئے دو سال مکمل ہوگئے جسکی وجہ سے میرے بلاگ کی یہ دوسری سالگرہ ہے ـ اور میرے لئے خوشی کی بات ہے کہ پہلا ہندوستانی اردو بلاگر میں ہی ہوں ـ
Blogger Asma said...

Assalam o alaykum w.w.!

Congrats and happy birthday to ur blog!!!

wassalam

December 05, 2005 2:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

بلاگ کی دوسری سالگرہ پر بہت بہت مبارک باد جناب۔
دعا ہے کہ آپ اسی طرح لکھتے رہیں اور ہم جیسے ناسمجھ آپ کی باتوں کو سمجھنے کی کوشش کرتے رہیں۔

December 05, 2005 12:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

ڈیئر اسما اور منیر صاحب،
مبارکبادی دینے کیلئے آپ دونوں کا بہت بہت شکریہ

December 05, 2005 11:31 PM  
Blogger Shoiab Safdar Ghumman said...

بلاگ کی سالگرہ مبارک ہو۔۔۔۔۔۔۔ ویسے آپ کی چند تحریریں میرے پلے تو نہیں پڑی۔۔۔۔۔

December 07, 2005 12:08 AM  

Post a Comment