Thursday, June 30, 2011

میری گرل فرینڈ موٹی ہوگئی

دو مہینے بعد اپنی ایک اور گرل فرینڈ سے ملا تو آنکھیں دو سے چار ہوگئیں ـ آخری بار ملا تو ٹھیک ہی تھی واپس آیا اور راہ چلتے ملاقات ہوگئی پھر جھٹ سے گلے لگ گئی اور مجھے بھی پیار آگیا اُس پر کیونکہ دو مہینے کے دو سال بعد ملنا جیسا لگ رہا تھا ـ بانہوں میں کھینچ کر چوما چاٹا پھر اُسے اٹھایا ہی تھا کہ تھک گیا ـ ہاتھ، پاؤں، کمر، گال وغیرہ پھولے ہوئے تھے اور وزن بھی اُس کا بڑھ گیا ـ تو مجھے حیرانی ہوئی کہ پتہ نہیں اُس کا کونسا مہینہ چل رہا ہے ـ! وجہ بتانے لگی جب بھی دُکھی ہوتی ہوں تو پھول جاتی ہوں اور یہ ہمارا خاندانی ورثہ ہے کہ جو بھی عورت یا لڑکی ڈپریشن، دُکھی اور غمزدہ ہوتی ہے تو پھول جاتی ہے یعنی موٹی ـ

میرے پوچھنے پر وجہ بتائی تمہاری یاد میں غمزدہ اور دُکھی تھی اسلئے موٹی ہوگئی ـ مجھے گذرے دنوں کی یاد آگئی، یہ واقعی مجھ سے بہت پیار کرتی ہے ـ کالج میں امتحانات کے دنوں یہ میری پڑھائی پر بھی فکرمند تھی، مجھے اتنا پڑھاتی تھی کہ جیسے میرا دماغ چاٹ لیتی تھی اور دوستوں سے ملنے جلنے گھومنے پھرنے نہیں دیتی تھی ـ اور یہ بھی سچ ہے کہ میں نے ڈگری پاس کیا تو صرف اسی کی وجہ سے ورنہ میرا دھیان پڑھائی سے زیادہ کمائی پر تھا ـ جب رزلٹ آیا تو پہلے اُسی نے پتہ کیا کہ میں پاس ہوگیا اور اسی شام خوشی کے مارے میرے ساتھ سیکس بھی کرلیا ـ پاس ہونے پر مجھے اور میرے گھر والوں سے زیادہ اُسے خوشی ہوئی ـ آج بہت دنوں بعد ہم نے ایکساتھ جم کر کھانا کھایا جیسے دو مہینے روزہ رہنے بعد افطاری کھایا ـ

Labels: , , , , , , , , , ,

Post a Comment