Monday, April 02, 2012

میرا اردو کیبورڈ

Blogger افتخار اجمل بھوپال said...

میں دو جماعت پاس ہونے کی وجہ سے کچھ زیادہ نہیں کہہ سکتا ۔ البتہ اس میں اعراب یعنی زبر زیر پیش وغیرہ ہیں اس لۓ بہت اچھا ہے ۔ دیکھیۓ میں نے آپ کی تعریف کر دی اس لۓ آپ خوش ہو کر بتا دیجۓ کہ اسے میں اپنے کمپیوٹر کے کی بورڈ پر کیسے منتقل کر سکتا ہوں ؟

October 23, 2005 12:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

افتخار صاحب مجھے خوش کرنا ضروری نہیں کیونکہ یہ میری اردو خدمت ہے ـ لیجئے اِس ایڈریس http://www.unipad.org/download/ پر جاکر SC Unipad ڈاؤن لوڈ کرکے اپنے کمپیوٹر میں انسٹال کرلینے کے بعد آپ اپنا خود کار اردو کیبورڈ بناسکتے ہیں ـ

October 23, 2005 9:37 PM  
Blogger urdudaaN said...

کافی اچھّی کوشش ھے، شعیب صاحب۔
میں نے بھی میرا اپنا تختۂ کلید بنایا ھے کیونکہ آپ ھی کی طرح سارے ارڈو کیبورڈ 1 2 3 4 لکھتے ھیں، ١ ٢ ٣ ٤ نہیں۔
اگر اردو مغرب کی زبان ھوتی تو اردو میں صرف 1 2 3 دکھانے والے فونٹ ناقابلِ قبول ھوتے۔
دراصل قومیں خود ھی اپنی حیثیت کی حامل ھوتی ھیں۔

October 26, 2005 7:52 AM  
Blogger Nabeel said...

شعیب، کچھ بتاؤ تو سہی کہ یہ کونسا کی بورڈ لے آؤٹ ہے؟ کیا یہ عام مستعمل ہے؟ اگر ایسی بات ہے تو اس کی ukb فائل مجھے بھی بھیجو تاکہ میں اسے اردو اوپن پیڈ میں شامل کر سکوں۔

October 27, 2005 1:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

نبیل :
میں نے یہ اردو کیبورڈ SC UNIPAD پر بنایا ہے جو کہ بہت ہی آسان ہے ـ پھر بھی میرے سیٹ کئے ہوئے کیبورڈ کی UKB فائل چاہئے تو بذریعہ ایمیل اٹاچ کرکے بھیجدوں گا ـ تمہارا میل ایڈریس بتاؤ ـ

October 28, 2005 5:13 PM  
Blogger Nabeel said...

میرا ای میل ایڈریس یہ ہے؛
simunaqv at gmail dot com
میں نے تم سے یہ بھی پوچھا تھا کہ اس لے آؤٹ کا نام کیا ہے۔ میں نے آفتاب، مقتدرہ وغیرہ کا نام سنا ہوا ہے لیکن کبھی استعمال کرنے کا اتفاق نہیں ہوا۔

October 30, 2005 1:20 AM  
Blogger Shuaib said...

نبیل :
اِس کیبورڈ کا نام ’’آفتاب‘‘ ہے مگر اِسکے صرف چند Keys میں کچھ تبدیلیاں کرچکا ہوں ـ لیجئے آج ہی تمہیں اسکی UKB فائل بذریعہ میل بھیج رہا ہوں اور شاید کہ بہت دن ہوچکے ہوں کیونکہ آج ہی میں نے تمہارا جواب دیکھا ـ معذرت

November 01, 2005 9:10 PM  

Post a Comment