Friday, November 19, 2004

بروسلی کی بہنوں : سلام علیکم

جب امارات میں نیا نیا آیا، ایک دفعہ دبئی میں نائف پارک کے پیچھے ایک بلڈنگ میں داحل ہوگیا، تیسری منزل پر ایک فلاٹ کے باہر چار چینی لڑکیاں ہوشربا کپڑوں میں کھڑی تھیں، پہلے تو چاروں نے مجھے دعوت دی کہ انکے فلاٹ کے اندر آجاؤں ـ میں شرماکے مسکرا دیا، چینی لڑکیاں مٹکتے جھٹکتے ہوئے میرے قریب آئیں اور ٹوٹی پھوٹی انگریزی میں میری تعریفیں کرنے لگیں پھر بکرا سمجھ کر چاروں لڑکیوں نے مجھے پیار سے کھینچتے ہوئے اپنے فلیٹ کے اندر لے گئیں اور پھر دروازہ بند کرلیا ـ یہاں بھی میری تعریفوں کے گن گانے لگیں اور میرے ساتھ اٹھکھیلیاں کرتے ہوئے میرے گالوں کو پیار سے نوچ کر شرارتیں کرنے لگیں ـ اب چاروں چائنیز نے ملکر میری مردانگی کو ابھارنا شروع کردیا تبھی پتہ نہیں میری زبان پر یہ الفاظ کیسے آگئے، لڑکیوں کو یقین دلاتے ہوئے کہا: پلیز میرے پاس بالکل پیسے نہیں ہیں! ـ اتنا سنتے ہی لڑکیوں نے اپنی کمر پر ہاتھ رکھ منہ تیڑھا کرتے ہوئے مجھے گھورا اور جس طرح پیار سے کھینچتے ہوئے مجھے اندر لے آئے تھے بالکل اسی طرح کھینچتے ہوئے دروازہ کھولکر باہر ڈھکیل دیا اور پھر دروازہ اندر سے بند کرلیا ـ اس طرح بروسلی کی بہنوں سے اپنی عزت بچالیا ـ

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

عرفات ــــــ دل کے ارمان آنسوؤں میں بہہ گئے
گدھا ہرگز نہیں !
اسپیشل افیکٹس
مذہب نہیں سکھاتا آپس میں بیر رکھنا ــــ بالکل جھوٹ...

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters