Monday, March 07, 2005

ننھا تجربہ

اپنے اکاؤنٹ ہاٹ میل سے اردو یونیکوڈ کی چند سطریں اپنے ہی یاھو میل کے اکاؤنٹ پر تجربے کے لئے روانہ کیا تو الفاظ ةةةةة چوکور خانوں کی طرح نظر آرہے تھے اور جب ان ةةةةة خانوں کو ایم ایس ورڈ کی فائل پر پیسٹ کرنے کے بعد اردو نسخ ایشیا ٹائپ کا فونٹ اپلائی کیا ـ زبردست ـ تجربہ کامیاب رہا ـ اردو یونیکوڈ میں لکھ کر ای میل کئے ہوئے الفاظ یاھو اور ہاٹ میل میں صحیح نظر نہیں آتے مگر انہی ةةةةة خانوں کو ایم ایس ورڈ کی فائل میں پیسٹ کرنے کے بعد کوئی بھی اردو یونیکوڈ والا فونٹ اپلائی کریں تو اردو الفاظ صاف دکھائی دیتے ہیں ـ دقّت ضرور ہوتی ہے مگر اتنا تو معلوم ہوگیا کہ اردو یونیکوڈ کو بدریعہ ای میل بھیجا جاسکتا ہے ـ ایم ایس ورڈ میں ٹائپ کرلینے کے بعد کاپی ـ پیسٹ کے ذریعے ای میل کرسکتے ہیں ـ وصول کرنیوالے کو چاہئے کہ مواد کو ایم ایس ورڈ پر لاکر پڑھے ـ
Anonymous Anonymous said...

محترم شعیب صاحب

تعریف و ستائش کا بہت بہت شکریہ ۔ جناب میری تحریروں میں کیا دلچسپی ہونی ہے یہ تو آپ کے حسنِ نظر کا کمال ہے (انکساری) ۔ مٹھائی آپ کو مل سکتی ہے مگر میں خود بھی ابھی مٹھائی کے انتظار میں ہوں ۔ ڈاکٹر افتخار صاحب(http://esperidr.blogspot.com) نے مٹھائی کا وعدہ کیا ہے ، اگر مل گئی تو آپ کو بھی ضرور شاملِ حال کریں گے ۔
اور میں آپ سے معذرت کا خواستگار ہوں کہ شاید میں نے کچھ ناشائستہ الفاظ استعمال کر لیے آپ کی تحریروں کے بارے میں ، اصل میں میں بولنے کے بعد سوچتا ہوں ، امید ہے کہ آپ معذرت قبول فرمائیں گے ۔ دراصل میں ذرا قدامت پسند بندہ ہوں اس لیے آزادیِ تحریر تھوڑی سی بری لگی ۔ معیاری تحریریں تو خیر میری بھی نہیں ہیں ، میں اپنے الفاظ واپس لیتا ہوں ۔

آپ نے بہت اچھا سلسلہ شروع کیا ہے کہ ان پیج وغیرہ سے متعلق سبق فراہم کرنے شروع کر دیے ہیں ۔ اس سے مبتدی حضرات کے علم میں اضافہ ہوگا ۔ گرافکس سے متعلق آپ کا تجربہ اور علم ہماری رہنمائی کرے گا ، اسی طرح ٹیوٹوریل لکھتے رہیے ۔ ایک سوال آپ سے کرنا تھا کہ swishmax مین نفیس نستعلیق درست کام کیوں نہیں کرتا ۔ میں نے تو بہت کوشش کی مگر کام نہیں بنا ۔ ضرور بتائیے گا ۔

March 08, 2005 1:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

عزیز قدیر صاحب ـ جہاں تک میری معلومات ہے نفیس نستعلیق ایم ایس آفس کے سوا دوسرے پروگرامز میں صحیح نظر نہیں آتا ـ آپ flash mx کیوں نہیں استعمال کرتے، میرے انپیج ٹیوٹوریل کے ذریعے باقاعدہ نستعلیق اور نسخ میں ننھی فلمیں بناسکتے ہیں ـ اگر آپ کے پاس کورل ڈرا کا ورژن ١٢ ہے، تو کورل آر ـ اے ـ وی ـ اي کا پروگرام بھی شامل ہوگا ـ میرا ذاتی تجربہ ہے کورل آر اے وی اي کے پروگرام میں اردو انپیج کے نستعلیق اور نسخ کے علاوہ اردو یونیکوڈ کے تمام فونٹس کے ذریعے فلاش اور گِف فارمیٹ کی جاذب نظر انیمیٹڈ مووی بناسکتے ہیں ـ بہت آسان ہے، آزماکر ضرور دیکھئے ـ میرے بلاگ کے سائڈ بار میں (نیچے) موجود چند گِف پکچرس اسی پروگرام پر بنی ہیں ـ ورژن ١٢ اسلئے کہ اس میں اردو یونیکوڈ کام کر رہا ہے ـ

March 09, 2005 10:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

FOR THIS PROBLEM GOTO VIEW ==>ENCODING==>UNICODE

August 31, 2006 2:34 AM  

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

مایا
مختلف زبانوں میں
اس بلاگ میں ـ
اف
اردو نسخ ایشیا ٹائپ
ظالم شوہر
چہلم
کچھ باتیں سائنس اور عقل کی پہنچ سے باہر ہوتی ہیں
کچھ غلطیاں
دبئی میں ہندوستانی

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters