Tuesday, December 21, 2004

ٹیکسٹائل

آج ہندوستان کے ہر شہر میں فیشن انسٹیٹیوٹ کے مراکز موجود ہیں جہاں پر فیابرک ڈیزائننگ بھی سکھایا جاتا ہے اور فیابرک ڈیزائن کرنے کیلئے بے شمار کمپیوٹر سافٹویئرس بھی بازار میں آچکے ہیں ـ مگر ٹیکسٹائل ڈیزائنرس یہ جان کر چونک پڑیں گے اور شاید مجھ پر ہنسیں گے کہ میں بھی ٹیکسٹائل ڈیزائن کر رہا ہوں مگر کسی مخصوص سافٹویئر میں نہیں بلکہ کورل ڈرا کے ورژن ١٠ میں ـ فی الحال ٹائی کیلئے مختلف گرافیکل فیابرکس تیار کر رہا ہوں اس سے پہلے سوٹس کیلئے بھی فیابرک بناچکا ہوں صرف کورل ڈرا میں، کیوں کہ میں پروفیشنل ٹیکسٹائل ڈیزائنر نہیں ہوں اور نہ ہی کسی ٹیکسٹائل سافٹویئر کو جانتا ہوں مگر کورل ڈرا اور فوٹوشاپ میں کافی تجربہ ہوچکا ہے اور اپنے تجربے کی بنیاد پر اب ہوبہو ٹیکسٹائل بھی ڈیزائن کرنے لگا ہوں حالاں کہ کمپنی والوں کو اطلاع کرچکا ہوں کہ مجھے بھی ٹیکسٹائل سافٹویئر لادیں، مشکل یہ ہے کہ ٹیکسٹائل ڈیزائن کرنا کوئی آسان کام نہیں ہے اسکے لئے باقاعدہ کورس کرنا ہوگا مگر جو بھی ہو کسی بھی ٹیکسٹائل کو دیکھ کر اس کا ہوبہو کورل ڈرا میں ڈیزائن کرلیتا ہوں، ہوبہو ڈیزائن کرنا بھی بہت بڑا کام ہے کیوں کہ ہر سنٹی میٹر اور ملی میٹر سے گذرنا پڑتا ہے ویسے آنکھیں کمزور ہونے کے سو فیصد امکانات ہیں ـ

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

بال
’فارمولہ ون‘
مسافر
جیون
کھانا
روبوٹ کی شرارت
اندھیرے میں خدا
قصے کہانیاں
باڈی بلڈنگ
اپنا ذاتی اردو فونٹ

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters