Tuesday, December 21, 2004

ٹائپنگ

انگریزی، اردو، عربی اور فارسی زبانوں میں ٹائپنگ کرسکتا ہوں اسکے علاوہ ان چاروں زبانوں کے ساتھ ملٹی میڈیا پریزنٹیشن، ویب ڈیزائننگ اور گرافک ڈیزائننگ بھی اچھی طرح جانتا ہوں اور ان کاموں میں اچھا خاصہ تجربہ بھی ہوچکا ہے، عربی اور فارسی زبانیں صرف پڑھ اور لکھ سکتا ہوں مگر سمجھ نہیں سکتا اور ان چاروں زبانوں میں ٹائپنگ کی رفتار یکساں ہے ـ اگر انگریزی ـ اردو یا انگریزی ـ عربی کو ایکساتھ ٹائپ کرنا ہے تب بھی ٹائپنگ کی رفتار وہی رہے گی کیوں کہ ایک میڈیکل کی چار سو صفحات والی کتاب ٹائپ کرچکا ہوں جو ایک ساتھ انگریزی، اردو اور عربی میں تھی ـ اب تو ان چاروں زبانوں میں کام کرتے مکمل دس سالوں کا تجربہ ہوچکا ہے فی الحال اپنی ایک دوست سے جرمن زبان سیکھ رہا ہوں ـ

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

بال
’فارمولہ ون‘
مسافر
جیون
کھانا
روبوٹ کی شرارت
اندھیرے میں خدا
قصے کہانیاں
باڈی بلڈنگ
اپنا ذاتی اردو فونٹ

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters