Friday, February 25, 2005

چاکلیٹ

کیسی عادت ہے، بچپن سے لیکر آج بھی ہمیشہ چاکلیٹ چباتا رہتا ہوں ـ ساتھی منہ تیڑھا کرکے کہتے ہیں ابھی بھی بچوں کی طرح چاکلیٹ کھاتا رہتا ہے ـ پھر میں بھی چڑ کر جواب دیتا ہوں کہ چاکلیٹ صرف بچوں کیلئے ہی نہیں بلکہ ہر ایک کیلئے ہے ـ چاکلیٹ بڑے شوق سے کھاتا ہوں اور اب بھی میرے منہ میں سوئٹزرلینڈ کا چاکلیٹ ہے ـ مجھے فرانس، سویڈن اور سوئٹزرلینڈ کے چاکلیٹس بہت پسند ہیں، ہیں تو مہنگے مگر مجھے مزیدار چیزیں کھانا پسند ہے ـ اگر میری تلاشی ہوئی تو قسمہا قسم کے چاکلیٹ نکلیں گے ـ بچپن میں سویرے اٹھتے ہی سب سے پہلے منہ میں چاکلیٹ رکھ لیتا پھر امّی میرے منہ میں انگلی ڈال کر چاکلیٹ کھینچ لیتی اور کہتیں چل پہلے منہ دھولے ـ ـ ـ

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

بیلے ڈانس
مغلِ اعظم
انٹرنیٹ
روزگار
گرین چائے
طرزِ فیشن
ماموں
انیمیٹر
زبردست
یومِ حیوانیت

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters