Sunday, December 04, 2005

چھوٹی چکن

روزانہ آدھی رات کو اخبار کے دفتر سے ڈیوٹی کرکے گھر آکر کھانا کھانے کے بعد جب اپنے کمرے میں چلا جاتا پھر تھوڑی ہی دیر میں میری زور دار ہنسی کی آواز سنکر امّی گھبراتے ہوئے میرے کمرے میں آکر کہتیں: پاگل کہیں کا، ہر دن سونے سے پہلے پتلے (کارٹون فلمیں) دیکھ کر سوتا ہے ـ یہ اچھی بات نہیں، اب ٹی وی بند کرکے سوجا ـ ـ ـ کارٹون فلمیں کسے پسند نہیں، گھروں میں ٹام & جیری دیکھ کر نانیاں بھی لوٹ پوٹ ہوجاتی ہیں ـ لوگ بیکاری میں شعر و شاعری کرنا پسند کرتے ہیں، کیرم کھیلتے ہیں، گپ شپ بھی کرلیتے ہیں یا پھر سو جاتے ہیں ـ اگر میرے پاس کچھ فضول وقت ملجائے تو کارٹون فلمیں دیکھتا ہوں یا پھر خود اپنے کمپیوٹر پر چھوٹی موٹی انیمیٹڈ فلمیں بناکر ڈیلیٹ کر دیتا ہوں ـ اسی ہفتے ریلیز ہونے والی چکن لِٹل جو کہ ایک 3D انیمیٹڈ فلم ہے، میرا خیال ہے یہ فلم بنانے میں جو خرچ آیا تھا، اسکا آدھا حصہ تو صرف پبلسٹی پر خرچ ہوا ہوگا ـ مزید یہ کہ چکن لِٹل (آواز: زاک براف) سے جو توقعات تھیں مگر اِس بار Disney والوں نے مجھے مایوس کردیا ـ ایک ہلکی پھلکی کلاسیکل کہانی جسے ڈیجیٹلائز کیا گیا، جانوروں کو ایلیئنز (خلائی مخلوق) سے جنگ کرتے دکھایا گیا ہے، البتہ کامیڈی معقول رہی لیکن موسیقی میں کچھ دم نہیں تھا ـ ایسا لگتا ہے کچھ لے دے کر Disney والوں نے اِس فلم پر اپنا لیبل چپکا دیا ہے ـ خیر جو بھی ہو، فیملی کے ساتھ دیکھنے لائق کارٹون فلم بناکر میک ڈینڈل اسوقت خود کو ایک کامیاب ڈائریکٹر تصور کر رہے ہونگے ـ آج جہاں ہر طرف برڈ فلو کا چرچا ہے، لوگ مرغی اور انڈے کا نام سنکر دور بھاگ رہے ہیں، ایسے موقع پر ایک چھوٹی چکن سب کو اپنی جانب متوجہ کر رہی ہے ـ اسوقت ہالی ووڈ / بالی ووڈ میں بننے والی سبھی فلمیں ایک اچھے خاندان کیلئے غیر مہذّب مانی جاتی ہیں لیکن چکن لِٹل کو پوری فیملی کے ساتھ پر لطف ہوکر دیکھا جاسکتا ہے مزید چکن لِٹل کی چند تصویری جھلکیاں
چکن لِٹل کے ویڈیو ٹریلرز یہاں اور یہاں

Post a Comment

ہندوستان سے پہلا اُردو بلاگ
First Urdu Blog from India

IndiBlogger - The Largest Indian Blogger Community

حالیہ تحریریں

بلاگ کی دوسری سالگرہ
گھبراؤ نہیں ـ ٧
بروسلی
شریمان امیتابھ بچن
گھبراؤ نہیں ـ 6
ہلکے جھٹکے (چند تصویریں)
امارات میں جھٹکے
بِپاشا باسو
گھبراؤ نہیں ـ 5
عجیب منظر

Hindi Blog

Urdu Graphic Blog

Motion Blog

Powered by ShoutJax

Counters